Analiza SEO este o parte vitală a unei promovări online eficiente. Ideal, analiza se face înainte de a crea site-ul, în felul acesta site-ul va fi construit in special pentru cuvintele şi frazele cheie folosite de potenţialii clienţi.
Într-o primă instanţă, pe baza detaliilor primite de la client, echipa noastră va analiza site-urile concurenţei, poziţia lor în motoarele de căutare, cuvintele cheie pentru care se află in top şi metodele prin care au obţinut aceste poziţii.
Pe baza rezultatelor analizei se va întocmi o listă cu cele mai eficiente cuvinte cheie, care să corespundă intereselor economice urmărite. Lista va cuprinde atat cuvinte cheie de bază, de exemplu: „maşini” sau „pizza”, fraze cheie precum „maşini second hand” sau „pizza non stop”, dar si fraze cheie locale ca „masini cluj” sau „pizza mureş”.
Pe langă cuvintele cheie propuse, lista va conţine şi ELMS(Exact Local Monthly Searches), adică numărul de căutări a termenului pe Google în interval de o lună, şi două oferte de preţ cu serviciile pe care le oferim pentru fiecare în parte.
După semnarea contractului se trece la pasul următor, optimizarea on-page.