Copywriting
obandirea de catre clienti poate fi uneori un proces foarte dificil, mai ales daca nu puteti fi gasit de catre Google.
Cel mai probabil, faptul ca expresiile copywriting si content writing, s-au preluat din limba engleza si se folosesc sub aceasta forma si la noi in tara, au generat confuzie, prin perceperea celor doi termeni ca si cuvinte sinonime, desi acestea reprezinta doua activitati total diferite.
Ce au in comun cele doua activitati?
Procesul de scriere de texte, sub diferite forme in scopul promovarii. Intre cele doua exista o stransa legatura, fiind foarte evident ca mesajele de promovare, care indeamna la actiune, trebuie sa mearga mana in mana cu cele de informare.
Prin ce se deosebesc cele doua activitati?
Diferenta o reprezinta scopul pentru care sunt facute textele. Inainte de a se decide asupra unui produs s-au serviciu, de regula, consumatorii cauta pe internet noutati cu privire la produs, nu doar informatii in ceea ce priveste pretul sau aspectele generale.
Copywriting-ul
Copywriting-ul se ocupa,in general, de transpunerea ideilor care au ca scop principal atragerea atentiei asupra unui anumit aspect, si ofera o informatie nisata, fara prea multe detalii,cu scopul de a optine o reactie imediata din partea clientilor. Este un proces complex si creativ deoarece continutul trebuie sa fie unic si de impact si nu este suficient sa se concentreze numai pe detaliile specifice ci trebuie sa ofere informatii care sa duca la actiune,sa convinga.
Este foarte important sa existe cunostiinte de SEO din partea copyriter-ului,pentru a putea utiliza in continut cuvinte cheie relevante,care ajuta la optimizarea in motoarele de cautare. Pentru ca un copywriter, sa scrie un text bun, trebuie sa vina cu titluri convingatoare, si sa creeze incredere în brand.
Content writing-ul
obandirea de catre clienti poate fi uneori un proces foarte dificil, mai ales daca nu puteti fi gasit de catre Google.
Content writing-ul presupune crearea de continut util .Adica, se refera la scrierea de continut informativ cu privire la un subiect anume,in scopul furnizarii de informatii anumitor categorii de persoane si de a îndemna utilizatorii sa ramana pe acea pagina specifica .
Aici continutul este detaliat, iar scopul content writingu-lui nu este sa obtina o reactie imediata, ci sa transmita anumite informatii,utile,necesare pentru a ajuta publicul sa inteleaga marca si apoi sa genereze interes pentru aceasta,deoarece este foarte important sa castigam increderea asupra brand-ului.
Content writing-ul si copywriting-ul,au ajuns sa fie in clasamentul celor mai utilizate si eficiente metode de promovare din ultima perioada, oferind atat informatii utile asupra afacerii tale, cat si idei si stategii de promovare web.