Preocupările privind securitatea cibernetică sunt la cote maxime și nimeni nu înțelege acest lucru mai bine decât Google. Pe 8 martie, titanul tehnologiei a anunțat că achiziționează furnizorul de apărare cibernetică Mandiant pentru 5,4 miliarde de dolari pentru a ajuta companiile să facă față amenințărilor și provocărilor cibernetice de toate clasele.
Mandiant oferă o platformă de securitate bazată pe SaaS numită Mandiant Advantage, care oferă informații cuprinzătoare și în timp real în domeniul securității cibernetice. Prin această achiziție, Google speră să ajute la protejarea organizațiilor și companiilor în toate etapele ciclului de viață al securității.
Cu ajutorul a peste 300 de analiști de informații, capacitățile Mandiant Advantage includ Servicii de consultanță , Detectarea amenințărilor și Informații , Instrumente de automatizare și răspuns , Testare și validare și Apărare gestionată . Împreună, acestea permit organizațiilor să detecteze și să atenueze amenințările fără probleme, să eficientizeze răspunsul la amenințări și să lanseze monitorizare practică și instruire în materie de securitate.
Dar Google nu este străin de securitatea cibernetică. Google Cloud a oferit de multă vreme o suită de operațiuni de securitate care servesc ca punct central al informațiilor de securitate și va continua să facă acest lucru pe măsură ce îl va lua pe Mandiant sub aripa sa.
Mandiant a spus într-un comunicat de presă :
„Achiziția Mandiant subliniază angajamentul Google Cloud de a-și avansa ofertele de securitate pentru a proteja mai bine și a consilia clienții în mediile lor on-premise și cloud.”
În general, acordul de mai multe miliarde de dolari va stimula departamentul de cloud computing al Google, care generează peste 19 miliarde de dolari în venituri anuale, și va alimenta operațiunile de securitate și soluțiile de consiliere.
Pentru companii, ar putea însemna acces fără precedent la protecție și securitate. Ne aflăm într-o eră în care fiecare site web este vulnerabil la atacuri cibernetice, indiferent de dimensiune. Toate întreprinderile, de la firme de avocatură tip boutique și cabinete stomatologice până la spitale și întreprinderi multinaționale, ar trebui să fie la îndemână cu măsurile lor de securitate cibernetică.
Achiziția Google este o dovadă a cât de critică este securitatea cibernetică și oferă o perspectivă pozitivă pentru capacitățile de apărare ale Google și pentru sectorul de securitate în ansamblu.
Achiziția așteaptă în prezent aprobările acționarilor și autorităților de reglementare și se preconizează că se va încheia în cursul anului.
Mai multe știri SEO pe care le puteți folosi
SEO ar trebui să acorde prioritate legăturilor interne, potrivit Google: în timpul celui mai recent hangout din Google Search Console Central SEO, la ore de birou, John Mueller de la Google a dezvăluit că legăturile interne sunt „super critice”la SEO, chiar dacă ați configurat date structurate pentru navigarea prin breadcrumb. Breadcrumb-urile sunt de obicei configurate de la cele mai generale la cele mai specifice pagini: pagina de start > pagina de categorie > articol. Mueller a afirmat că legăturile interne sunt o modalitate de a comunica către Google care pagini sunt importante, ceea ce este mai mult decât ceea ce poate face navigarea internă în breadcrumb. Pe site-urile mari, care au în general mai multe pagini, paginile cu prioritate ridicată pot fi îngropate sub o grămadă de conținut. Mueller a spus că, cu linkuri interne strategice, puteți ghida Google și vizitatorii către cele mai valoroase pagini. Conectarea internă nu este un factor de clasare, dar este o oportunitate de a ne asigura că motoarele de căutare le pot găsi și clasa. Mueller sugerează: „ …ar trebui să te uiți la asta într-un mod strategic și să te gândești la ce îți pasă cel mai mult și cum poți evidenția asta cu legătura internă.”
IndexNow este acum acceptat de pluginul WordPress SEOPress: Pe 8 martie, Microsoft a anunțat că IndexNow este acum acceptat de SEOPress, un plugin SEO pentru WordPress. Această integrare înseamnă că cele 200.000 de site-uri care folosesc SEOPress pot activa IndexNow pe site-urile lor WordPress și permit o indexare rapidă și eficientă. IndexNow este integrat în pluginul Duda, Rank Math SEO și All In One WordPress SEO, care acceptă acum milioane de site-uri din întreaga lume. Google și-a exprimat anterior planuri de adoptare a protocolului , dar nu a mai existat nicio declarație de atunci. Oricum, Microsoft continuă să colaboreze cu furnizorii pentru a adăuga IndexNow și pentru a-și extinde acoperirea pentru a oferi mai multor SEO acces la o indexare durabilă și ușoară.
Google, Microsoft și Meta plasează restricții privind anunțurile în Rusia: ca răspuns la conflictul în curs dintre Ucraina și Rusia, cele mai mari platforme din lume au interzis reclamele în Rusia și au întrerupt complet accesul agenților de publicitate la consumatorii ruși. Pe 3 și, respectiv, 4 martie, Google și Microsoft au suspendat reclamele atât de la instituțiile media de stat rusești, cât și de la comercianții privați. În prezent, agenții de publicitate nu își pot difuza anunțuri pe Yahoo!, Bing, AOL și DuckDuckGo. Apple a anulat, de asemenea, reclamele de căutare din magazinele de aplicații din Rusia. Pe 4 martie, compania-mamă a Facebook, Meta, a interzis presa de stat rusăde a difuza reclame sau de a genera bani pe oricare dintre platformele sale, inclusiv Instagram. Suspendarea reclamelor de pe aceste platforme proeminente are ca scop reducerea la minimum a informațiilor înșelătoare, promovarea informațiilor corecte și menținerea siguranței mărcii și a utilizatorilor.
Comunitatea SEO detectează actualizarea algoritmului de clasare în căutarea Google: Este posibil să fi existat o actualizare a actualizării algoritmului Google pe 4 martie – asta este ceea ce Barry Schwartz de la Search Engine Roundtable și alți experți SEO cred, dar nu pot confirma. Potrivit lui Schwartz, el a observat zgomot în cadrul comunității în urma fluctuațiilor și scăderilor bruște ale clasamentelor. Apoi, pe 4 martie, o zi mai târziu, instrumente de urmărire precum Semrush, RankRanger, Cognitive SEO, Advanced Web Rankings, Algoroo și SERPwoo au arătat toate volatilitatea în clasament în rezultatele căutării. Schwartz nu crede că are legătură cu lansarea pentru desktop Google Page Experience, care a avut loc între 22 februarie și 3 martie.
Google lansează o serie de postări pe blog despre Data Studio și Search Console: Google lansează o serie de postări pe blog pentru a ajuta mai mulți utilizatori să analizeze rapoartele Google Search Console folosind Data Studio. Prima postare , publicată pe 8 martie, dezvăluie pașii pentru conectarea Search Console la Data Studio și insistă asupra beneficiilor acestui lucru. În primul rând, Data Studio poate prezenta rapoarte din Search Console care le facilitează utilizatorilor să le înțeleagă. Integrarea celor două instrumente nu oferă mai multe datedar o înțelegere mai bună și mai vizuală a datelor existente într-un tablou de bord perspicace. Seria de bloguri oferă un portal de resurse excelent pentru utilizatorii care doresc să profite la maximum de Data Studio și să facă raportarea mai simplă și mai accesibilă ca niciodată. Următoarea postare va acoperi diferite tipuri de tablouri de bord și instrucțiuni pas cu pas pe care cititorii le pot urma.