Probabil multi se intreaba ce inseamna optimizarea ratei de conversie sau si cum ii poate ajuta?
Rata de conversie se refera practic la procentul de persoane,vizitatori ai site-ului, care si actioneaza. Este foarte simplu, daca intr-o luna ati avut 100 de vizitatori si se inregistreaza 20 de comenzi rata de conversie este de 20%.
Prin urmare optimizarea ratei de conversie se refera la toate strategiile aplicate pentru a convinge vizitatorii sa si actioneze,fie ca vorbim de o inregistrare pe un site,de o vanzare pe un magazin on-line sau de o abonare la un newsletter, toate acestea se treaduc prin optimizarea ratei de conversie.
Exista o serie de metode eficiente de crestere a ratei de conversie dar,din punctul nostru de vedere fiecare afacere este diferita iar metodele aplicate sunt si ele diferite in functie de domeniul de activitate.
Este foarte indicat sa intelegi ceea ce vor consumatorii si sa actionezi ca atare.Chiar daca numarul de vizitatori este unul mare este foarte esential ca acestia sa si actioneze, altfel eforturile nu sunt facute in directia corecta.
Trebuie sa avem rezultate si de aceea facem eforturi constante in acest sens.
Noi avem grija,nu doar sa iti oferim cele mai bune solutii de imbunatatire a ratei de conversie,ci si sa stabilim principalele greseli pentru care clientii tai nu devin si consumatori finali.