Puterea de marketing în căutare Semrush intenționează să achiziționeze Kompyte, o platformă de automatizare a inteligenței competitive care oferă capabilități de analiză competitivă bazate pe inteligență artificială, care schimbă jocul. Anunțul a venit pe 28 februarie , marcând o piatră de hotar incredibilă în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și spațiul MarTech .
Kompyte este specializată în instrumente de analiză competitivă care le permit marketerilor să capteze și să analizeze schimbările de pe site-ul web al unui concurent, rețelele sociale, reclamele plătite și alte colaterale de marketing. Produsele sale sunt concepute pentru a împuternici factorii de decizie din cadrul echipelor, inclusiv marketing, vânzări și dezvoltare de produse și să îi ajute să concureze pe piețele aglomerate.
Semrush este un furnizor de instrumente SEO pe care îl cunoaștem și îl iubim cu toții, așa că este interesant să vedem că compania adaugă continuu la ofertele sale de produse. Cumpărarea Kompyte este prima afacere a companiei în produse care nu sunt concepute exclusiv pentru marketingul de căutare. Această mișcare, împreună cu recenta achiziție a platformei de instruire SEO Backlinko , demonstrează, încă o dată, că Semrush se află pe cale de expansiune pentru a servi o gamă mai diversă de profesioniști – nu mai ajută doar agenții de marketing în căutarea de cuvinte cheie și analizează datele de clasare online. .
Kompyte descrie acest parteneriat cu Semrush ca fiind „crearea unui lider puternic în domeniul inteligenței competitive”. Cu această achiziție, Semrush are încredere că poate vinde instrumente de inteligență competitivă clienților existenți care folosesc deja funcțiile de analiză competitivă ale companiei, cum ar fi .Trends .
Eugene Levin, directorul de strategie al Semrush, spune:
„Cu un venit mediu anual recurent (ARR) per client de aproximativ 20.000 USD, avem o oportunitate excelentă de a ne ridica clienții la următorul nivel.”
Având în vedere cererea tot mai mare de profesioniști SEO în ultimii ani, are sens ca Semrush să se diversifice. Achiziția Kompyte, în urma lui Backlinko, își lărgește semnificativ portofoliul și, fără îndoială, va distinge Semrush de alți furnizori de instrumente. La urma urmei, va fi primul de acest gen. Nicio altă companie nu poate spune că oferă analize de căutare, instruire SEO și inteligență competitivă – toate dintr-un singur hub.
Mai multe știri SEO pe care le puteți folosi
Raportul Yelp despre COVID-19 dă o veste bună pentru SEO local: Noile deschideri de afaceri în al doilea an al pandemiei au fost cu doar 1% mai puține decât deschiderile din 2019, raportul Yelp pentru a doua aniversare a COVID-19.dezvăluie. Potrivit studiului, deschiderile de afaceri au ajuns la 521.926 din martie 2021 până în ianuarie 2022, în creștere cu 14% față de primul an de pandemie (martie 2020 – ianuarie 2021). Creșterea indică faptul că mai multe companii intră pe piețele locale, ceea ce înseamnă mai multe afaceri pentru practicienii locali SEO. Cu restricțiile care continuă să scadă și lumea revenind constant la condițiile pre-COVID, acest lucru nu este o surpriză. Cu toate acestea, în timp ce deschiderile de afaceri în SUA au crescut în general, activitățile au variat în marile orașe. De exemplu, New York City, Los Angeles, Boston și Seattle au înregistrat o scădere a deschiderilor de afaceri în urma valurilor Delta și Omicron. Excepții de la acestea sunt Dallas, Atlanta și Detroit, care au înregistrat o creștere constantă a deschiderilor de afaceri în ultimul an, pe fondul apariției noilor variante.
Consumatorii se așteaptă la imediat, un raport Google Search Trends dezvăluie: Un nou raport Googleoferă o perspectivă asupra aşteptărilor clienţilor de la companii anul acesta. Și pe baza tendințelor de căutare, „cumpărături târziu”, „livrare de flori în ziua următoare” și „serviciu clienți 24/7” sunt printre termenii cheie care s-au înmulțit în căutări. Aceste tendințe arată că mai mulți oameni se așteaptă la satisfacții instantanee și imediate în obținerea oricărui produs sau serviciu pentru care au plătit. Comparativ cu anul trecut, mai mulți oameni caută, de asemenea, „restaurante prietenoase cu câinii”, „cinema lângă mine” și „vacanța de primăvară”, indicând un sentiment din ce în ce mai mare de disponibilitate de a ieși din case și de a se angaja din nou în activități în persoană. Datele, compilate de echipa Google Ads Research and Insights, au fost extrase din miliarde de interogări de căutare între 2021-2022.
Actualizarea pachetului local le permite celor care caută să interacționeze cu harta prezentată: Căutarea Google a actualizat harta prezentată a pachetului local și a transformat-o într-o interfață interactivă. Anterior, făcând clic pe hartă, v-ați direcționat către site-ul Google Maps. Acum, puteți mări, deplasați, trece cu mouse-ul și faceți clic pe hartă pentru a vedea mai multe detalii. Trecând mouse-ul peste hartă, se afișează numele companiei și numărul de evaluări și recenzii. De asemenea, puteți mări și micșora hartă și trageți în jurul ei pentru a vedea alte localități. Acest lucru înseamnă că, chiar dacă afacerea dvs. nu este inclusă în pachetul de 3 localuri, poate avea totuși un indicator pe hartă, pe care cei care caută îl pot trece cu mouse-ul pentru a „vedea recenziile dvs. dintr-o privire”.Acest lucru susține importanța de a acorda atenție recenziilor tale locale și de a te asigura că utilizatorilor le place ceea ce văd – cel puțin le place suficient pentru a face clic pe înregistrarea ta.
Facebook Reels este acum disponibil în 150 de țări: Meta a extins Facebook Reels în peste 150 de țări și a adăugat noi funcții de editare și proprietăți pentru a concura cu gigantul social media TikTok. Facebook Reels a fost lansat în septembrie 2021 în SUA, Canada, Mexic și India. Acum, este lansat la nivel global în 150 de țări pentru a oferi videoclipuri interesante, ușor de digerat și pentru a oferi creatorilor de conținut încă o platformă pentru a-și monetiza videoclipurile și a intra în legătură cu publicul. Noile și îmbunătățite Facebook Reels vine cu funcții de editare suplimentare, inclusiv decupaje video, remixuri (permițând utilizatorilor să îmbine rolele), crearea de schițe și role de 60 de secunde. Potrivit lui Brock Cooper de la Search Engine Journal, acoperirea masivă a lui Meta l-ar putea ridica de la TikTok, dar aceasta nu este o garanție că oamenii vor alege Facebook Reels în locul „TikTok mai familiar”.
Google testează o nouă funcție de mesagerie care le permite clienților să trimită mesaje comercianților: clienții ar putea în curând să trimită mesaje comercianților din Cumpărături Google pentru întrebări și preocupări legate de produse. Google derulează un program pilot care invită un grup mic de comercianți să testeze o funcție de mesagerie care le-ar permite clienților să trimită mesaje la adresele de e-mail ale serviciului pentru clienți ale comercianților din conturile lor Merchant Center. În e-mailul de invitație, Google scrie: „Noicredeți că acest lucru va îmbunătăți încrederea clienților și traficul către site-ul dvs..” Google nu a spus dacă și când această funcție va fi disponibilă pentru toată lumea. Dar dacă compania decide să facă față și să ofere clienților și vânzătorilor o nouă modalitate de a se conecta, va crește valoarea Google Shopping ca platformă de cumpărături și va deveni un concurent demn pentru liderii comerțului electronic precum Amazon și eBay.